23948sdkhjf

Milliardkoncern dropper strategiskifte: Vi har ikke behov for at genopfinde os selv

De seneste års strategiske pejlemærker har sikret Kemp & Lauritzen stor fremgang. Nu vil direktør holde fast i formlen i stedet for at genbesøge forretningens strategiske fokusområder
Kemp & Lauritzen har med stor succes haft strategien "Fælles om Fremtiden – næste skridt" som ledestjerne i nogle år. Senest med rekordregnskabet for 2024 som et håndgribeligt bevis. Og den succesformel ser adm. direktør Peter Kaas Hammer i landets største teknikentreprenør intet akut behov for at ændre på.

- Jeg sidder ikke med en følelse af,...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156