Gammel sag kan stadig koste tagpapproducent flere hundrede millioner kroner
Tagpapproducenten Icopal har fået vækst i omsætningen i 2020 og forventer det samme for 2021. (Foto: Simon Skipper/Ritzau Scanpix)
Selvom Konkurrence– og Forbrugerstyrelsen sidste år valgte at lukke sagen mod tagpapproducenten Icopal om, hvorvidt Icopal havde overtrådt konkurrenceloven eller ej, kan den stadig koste virksomheden dyrt. Den store sag, der kørte i omkring seks år, har nemlig afledt tre civile sager, der stadig kører i Sø- og Handelsretten med et samlet krav på 38...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer