23948sdkhjf

Annoncering

Målret din annoncering på Licitationen. Vi tilbyder billig og effektiv markedsføring, der sigter mod netop din målgruppe.

Licitationen tilbyder forskellige muligheder for annoncering - både på print og online:
Print annoncering i avisen.
Online annoncering på portalen og i det daglige nyhedsbrev.
Job i Fokus - online, print eller en kombination.
Informationsmateriale med målgrupper mv.


Print annoncering

Formater & Priser

Printannoncer har en langtidsvirkende effekt og har stor branding-værdi, så selvom der er sket en markant udvikling inden for online-annoncering, tror vi på, at printannoncerne vil udgøre en stor del af de samlede annoncerings-budgetter mange år endnu. Printannoncerne ligger også i den elektroniske iPaper og i PDF udgaven. Begge udgaver benyttes fra såvel PC’ere eller fra tablets og er samtidig avislæsernes avisarkiv.

Vi arbejder hele tiden på at optimere oplaget, så vi rammer målgruppen endnu dybere og mere præcist, end andre medier kan tilbyde. Dette gør vi naturligvis for hele tiden at kunne tilbyde målrettede annonceringsmuligheder.



Læs meget mere om annoncering i Licitationen via nedenstående link:
Licitationens Medieinformation 2018
Licitationens Medieinformation 2019

Se temaplaner for fagavis/særavis via nedenstående links:
2018
Drift & Vedligehold 2018
Byggeri & Ejendomme 2018
Anlæg & Maskiner 2018
Landsdels & Regionale oplag 2018

arkbyg - arkitektur & byggeri 2018
Magasinet Andelsboligen 2018
Magasinet Forsyning 2018
Magasinet Park & Anlæg 2018
Magasinet Sportsfacility 2018

2019
Drift & Vedligehold 2019
Byggeri & Ejendomme 2019
Anlæg & Maskiner 2019
Landsdels & Regionale oplag 2019

arkbyg - arkitektur & byggeri 2019
Magasinet Andelsboligen 2019
Magasinet Forsyning 2019
Magasinet Park & Anlæg 2019
Magasinet Skoler, Sport og Fritid 2019

Kontakt os på telefon 4485 8899 og hør mere om de mange profileringsmuligheder på print.


Online annoncering

Nedenstående priser og kampagner forudsætter medlemskab. Et medlemskab koster 9.800 kr./år. Læs mere om medlemskabet. Prisen for ikke-medlemmer er det dobbelte.

Kampagne - for medlemmer

Klassisk kampagne, 12 mdr.: Kr. 35.000,-


Annoncering på portalen - desktop og mobil

Vores site er responsiv og bannerne tilpasser sig den skærm de bliver vist på. Vær opmærksom på at bannerne til mobilsitet er læsbare på de forskellige skærme.

Bannerne deler plads med op til 3 andre. Dog ligger titelbanner og indholdsbanner alene, mens sticky banner deler plads med op til 2 andre. Bannerne roterer ved sideskift.
Animerede bannere: animationen skal holde sig inden for 20 sekunder.

Alle bannere vil også ligge på søsterportalen Building Supply.

Bannerspecifikationer - download her


Priser pr. måned for medlemmer

NavnSektionPris
1. TopbannerArtikel24.500 kr.
Forside + de øvrige sider24.500 kr.
1. BillboardArtikel34.500 kr.
Forside + de øvrige sider34.500 kr.
1. Topbanner Full SizeArtikel39.500 kr.
Forside + de øvrige sider39.500 kr.
2. Hjørnebanner*Artikel11.500 kr.
Forside + de øvrige sider11.500 kr.
3. Sidebanner*Artikel3.250 kr.
Forside + de øvrige sider3.250 kr.
4. TitelbannerArtikelsiden22.750 kr.
5. Kampagnebanner pos. 1Forside17.500 kr.
Artikel13.750 kr.
Øvrige sider6.750 kr.
6. Kampagnebanner pos. 2Forside10.000 kr.
Artikel10.750 kr.
Øvrige sider5.350 kr.
7. Gigabanner pos. 1Forside21.500 kr.
8. Gigabanner pos. 2 Forside10.000 kr.
9. Sticky Banner*Artikel17.500 kr.
Forside + de øvrige sider17.500 kr.
10. IndholdsbannerForside5.000 kr.
* Hjørnebanner, sidebanner og sticky banner vises kun på desktop.

Annoncering i nyhedsbrevet

Annoncespecifikationer - download her

Priser for medlemmer
Annoncen placeres enten i nyhedsbrevet kl. 11 eller kl. 15. Kontoret vælger placeringen med mindre andet er aftalt.

NavnPris
Streamer10.000 kr. pr. uge
Topannonce Full Size8.000 kr. pr. udgivelse
Topannonce4.000 kr. pr. udgivelse
Midtannonce3.000 kr. pr. udgivelse
Bundannonce2.000 kr. pr. udgivelse



Job i Fokus

Se jobpakkerne her

Med “Job i Fokus” på Licitationen får dit stillingsopslag liv iblandt vores artikler på portalen, hvor der hver dag er flere tusinde kvalificerede kandidater, der holder sig opdateret i deres branche. Opslaget kan kombineres med grafisk annoncering.

Se alle jobpakker her

Jobpakkerne forudsætter ikke medlemskab.

Advertorials

En advertorial skabes i samarbejde med Nordiske Mediers kommercielle tekstforfattere, og der tages typisk afsæt i en positiv nyhed eller historie om virksomheden, som optræder i nyhedsstrømmen over for modtageren. Se eksempel på online advertorial.

Vores online advertorials har en længde på max 2.000 anslag (inkl. mellemrum). Der er mulighed for at understøtte med billeder og linke til video. Hvis der leveres færdigt materiale er deadline 2 uger før indrykning.

Priserne på advertorial online er følgende:
Kr. 10.000,- ekskl. moms, hvis kunden selv leverer færdigt materiale.
Kr. 15.000,- ekskl. moms, hvis vi skal skrive den.

Hent illustration af Advertorials online placering her

Læs mere om mulighederne for advertorials – både print og online her
Kontakt os på 4485 8899 og hør mere om mulighederne.

Crawling

Opret dine annoncer én gang ét sted, og få dem automatisk vist på portalen. Dine annoncer hentes typisk fra din egen hjemmeside, men hvis du har oprettet annoncer hos en tredjepart, kan de oftest også hentes og blive vist på portalen. Crawling forudsætter medlemskab.

Læs mere om mulighederne og priserne på crawling her

Info

Ovenstående priser gælder for medlemmer. Prisen for ikke-medlemmer er det dobbelte.
Vi udarbejder annonceringen gratis, når der bestilles min. 5 annoncer i nyhedsbrevet eller min. 2 måneders banner på portalen. Ellers er prisen 500 kr. pr. annonce.

Færdig materiale leveres senest 2 hverdage inden publicering.
Skal vi være behjælpelige med at udforme annonceringen vil I blive kontaktet af vores grafiker, der drøfter det videre forløb med jer.

Retningslinjer for annoncører
Det skal være tydeligt for læserne af Licitationen, hvad der er annoncer, og hvad der er artikler skrevet af redaktionen. Derfor skal annoncer adskille sig fra layoutet – både på portal og i nyhedsbrev, så læserne ikke vildledes og tror, at en annonce er en artikel skrevet af redaktionen.

Generelt bedes annoncører bruge en anden font end vores. På websitet fremgår ordet Annonce automatisk lige over banneret, mens på annoncering i nyhedsbrevet, bør ordet Annonce tydeligt fremgå øverst i annoncen, hvis det ikke er uden for enhver tvivl, at der er tale om en annonce - så vi følger lovgivningen på området.

Hvis vi anser annoncen for at være for tæt på de redaktionelle tekster, vil vi anmode om at ændre font og/eller tilføje firmaets logo, så det er tydeligt, at der er tale om en annonce. Dette sker for at leve op til reglerne udstukket af Forbrugerombudsmanden.


Kontakt os på telefon 7228 6970 og hør mere om de mange profileringsmuligheder online.


Informationsmateriale

Målgruppe & Læserprofil - læs mere her
Brochure - Hent brochure her
Download medlemslogoer - her
Medieinformation print: - læs mere her
Medieinformation online: - Læs mere her - Media information in English
Specialnyhedsbreve:
- MaskinForum - hent flyer her
- Udgivelsesplan for specialnyhedsbreve 2018 - hent oversigt her
- Udgivelsesplan for specialnyhedsbreve 2019 - hent oversigt her
Målrettet annoncering - Følg Projektet - Hent informationsblad
Det skriver vi om - hent folderen "Har du en nyhed?"

Send til en kollega

0.537