En god angriber slår til, når muligheden byder sig.
Det samme gør en god entreprenør, og for Aarsleff er det blevet en del af koncernens dna at identificere og lukrere på nichemarkeder, der bobler frem i en kortere årrække, for derefter at trække sig igen, når betingelserne ikke længere er der.
- Der er den almindelige, nogenlunde stabile udv...
Aarsleff jagter den næste guldåre
Koncernen skal være gearet til at reagere på potentielle nye markeder, fremhæver adm. koncerndirektør Jesper Kristian Jacobsen, der afløste Ebbe Malte Iversen som topchef for landets største bygge- og anlægskoncern for et år siden
Evnen til at gribe nye mulig-heder er en af årsagerne til Aarsleffs succes, mener Jesper Kristian Jacobsen. Fra 2007/08 til 2017/18 er omsætningen vokset fra 5,3 mia. kr. til 12,1 mia. kr. I 2018/19 ser den ud til at runde 13 mia. kr. (Foto: Per Aarsleff A/S)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer