23948sdkhjf

Græsset skal altid være grønnere

J. Jensen-koncernen mener, at der er et stort marked i Norden for en entreprenør, der kan levere hele paletten
Direktør Kim Østergaard fra J. Jensen Fodboldbaner mener, at det er værd at gå efter hele det nordiske marked for anlæg af fodboldbaner.

Firmaet regner med at nå en omsætning på området, i størrelsesordenen 40-50 mio. kroner i det første år. Kim Østergaard er dog forsigtig med at spå om fremtiden:

- Det er svært at sige, men Sverige ved vi er...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126