Immer Besser i TBT Tower
TBT-Tower er Odenses nye vartegn, som er med til at samle Odense by, hvor byen førhen var delt i to af en trafikeret vej. TBT-Tower omfatter tre bygninger – et tårn på 17 etager og en sidebygning på otte etager, der er forbundet af en mellembygning på fire etager. Lejlighederne i bygningen har alle altaner, så lejerne kan nyde en unik
udsigt på toppen af Odense. Lejlighederne ligger samtidig midt i byen, og giver mange muligheder for kulturoplevelse, shopping, transport og restauranter i gåafstand.
Lejlighederne i TBT-Tower er alle indrettet med hårde hvidevarer fra Miele, som leverer til mange typer af projektbyggerier; ejerboliger såvel som lejeboliger. Miele har hvidevarepakker i mange prisniveauer med samme høje kvalitet og anvendes typisk for at signalere og understøtte kvalitet i et projekt.
- Selvom hårde hvidevarer ikke fylder meget i det totale byggeri, kommer det til at betyde meget for hverdagen hos de beboere, som flytter ind, fortæller projektchef i Miele Dorte Andersen. Hun tilføjer, at Miele må være et bevidst valg i TBT- Tower, som er foretaget for at understøtte det meget høje kvalitetsniveau, som kendetegner projektet – og naturligvis for at forkæle de købere, som investerer i en af boligerne.
- Miele er hvidevarebrandet med den største kundetilfredshed. Vores produkter produceres og testes til 20 års levetid, og vi bruger mange ressourcer på at udvikle dem, så de performer optimalt i hjemmet, fortæller Dorte Andersen, der mener, at det langt hen af vejen er grunden til, at Miele er forbrugernes foretrukne hvidevarebrand.
- Vores motto er Immer Besser, hvilket vi tager meget alvorligt. Derfor er det vigtigt for Miele at være på forkant, når det gælder innovation, bæredygtighed og trends, fortæller hun. Hos Miele er der stort fokus på slutbrugerne og Miele går derfor gerne et ekstra skridt for at give dem de bedste købsoplevelser.
- Vi tager imod slutbrugere i vores showrooms. I projektsager afholder vi typisk infoaften(er) i samarbejde med vores forhandler og alle slutbrugere tilbydes en individuel hvidevaregennemgang, hvor de får rådgivning af en konsulent fra Miele. Det sikrer en høj kvalitetsoplevelse og et bedre fundament for at foretage de rette hvidevarevalg i forhold til behov. Slutbrugere har også mulighed for at komme på kurser i vores Aktiv Køkken og lære produkterne bedre at kende, hvilket mange sætter stor pris på, fortæller Dorte Andersen.
- Miele er meget konsekvent i sin tilgang til alle kunder og ønsker under hele processen af salget og ejerskabet af produkterne at sikre såvel samarbejdspartnere som slutbrugere en høj tilfredshed med Miele, afslutter Dorte Andersen.
FAKTA om Miele
|