23948sdkhjf

"Vi vil ikke skændes på nettet"

Svend Pedersen, direktør for typehusfirmaet HHM, vil hellere tale direkte med utilfredse kunder. Og telefonen er åben
Negative hjemmesider og blogs samt dårlige anmeldelser er en del af tilværelsen, når man bygger og sælger huse til danske familier.

Det ved de fleste husbyggere, og HHM, der henter 150-200 mio. kroner af den årlige omsætning på at sælge parcelhuse, er ikke nogen undtagelse.

Direktør Svend Pedersen bedyrer dog, at han ikke ligger søvnløs ved tanken om, at virksomhedens navn omtales mindre flatterende hos en lille andel af de huskøbende kunder.

"Det fylder ikke så meget i det daglige. Vi ved godt, der er findes enkelte, som har lagt noget ind på et par anmeldelsessider.

Men vi vil hellere bruge tid på at hjælpe kunderne med de punkter, de klager over, frem for at sidde og skændes med dem på nettet," siger han.

En stor investering

Svend Pedersen understreger, at HHM ideelt set kun ønsker sig tilfredse kunder.

Men det er svært i den virkelige verden, hvor et nybygget hus typisk er den største økonomiske investering, en familie foretager sig.

Til gengæld står døren - eller telefonlinjen - ind til direktøren altid åben, understreger han.

"Vi er en virksomhed med en ordentligt forretningsmoral og en gennemsigtig struktur med egne håndværkere, som aflønnes efter alle regler. Og så kan utilfredse kunder i sidste ende altid ringe til mig. Det giver en vis tryghed, tror jeg," siger han.

Læs også: " HHM sætter ny omsætningsrekord ".
Læs mere om: HHM
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.236