23948sdkhjf

Ny strategi skal bane vejen for byggevaregrossist de kommende år

Senest i starten af sommeren præsenterer teknik- og VVS-grossisten en ny strategi
I 2020 tog Sanistål hul på den såkaldte Genesis-strategi, der over en treårig periode skulle styrke forretningen og indtjeningen hos den nordjyske grossistvirksomhed.

Med Claudio K. Christensen som ny direktør skal der nu nye øjne på den strategiske del.

- Jeg er faktisk ved at lukke den ned. Genesis har været godt og er i bund og grund en række ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125