Der bliver helt stille i cirka fem sekunder, inden Troels Aggersbo finder de rigtige ord på spørgsmålet, om han var i tvivl, da han blev tilbudt stillingen som ny adm. direktør i Enemærke & Petersen.
- Jeg var faktisk ikke så meget i tvivl, men jeg tænkte, om det var rigtige for mig. Det var ikke den karriereplan, jeg havde lagt. Jeg tænkte no...
Ny Enemærke-topchef har selv lagt strategien: "De skridt, vi tog i 2020 og 2021 skal eksekveres"
Troels Aggersbo har i det sidste årti været nysgerrig på, hvordan man kan arbejde sammen på andre måder i byggeriet, end den traditionelle og til tider konfliktfyldte måde. Han har derfor været optaget af at introducere strategiske partnerskaber, tidlig involvering og IPD til både organisationen og markedet.
(Foto: Enemærke & Petersen)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer