23948sdkhjf

MT Højgaard ændrer digital strategi

Bygge- og anlægskoncernen skifter fokus fra opbygning af digitale kompetencer til at få dem bredt mere ud i organisationen
Bygge- og anlægsentreprenøren MT Højgaard A/S ændrer sin digitale strategi. Der er skruet ned for udviklingsaktiviteterne, og i stedet retter koncernen fokus på at få bredt de eksisterende kompetencer ud til hele organisationen.

Det sker konkret ved, at den centrale VDC-enhed bliver splittet op og fordelt ud i de forskellige forretningsområder. ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.283