Købehavns Kommune er begyndt at gennemføre straksmålinger af byggesagskundernes tilfredshed efter deres byggesag er blevet afgjort.
Det sker efter dårlige resultater i to store gennemførte tilfredshedsundersøgelser i 2015 og 2017.
Straksmålingerne indikerer større tilfredshed. Fra april 2017 til april 2018 er tilfredsheden på en skala fra et til fem samlet steget fra 3,4 til 3,9.
En af de virksomheder, der mærker forbedringer, er ejendoms- og servicevirksomheden Jeudan.
- Jeg synes helt sikkert, at der er sket forbedringer i byggesagsbehandlingen, siger divisionsdirektør for bygnings- og projektdivisionen i Jeudan Servicepartner A/S, Jens Bjarne Hansen.
- Noget af det, vi er rigtig glade for, er dialogteamet, hvor man kan ringe ind med spørgsmål til byggesagerne, fortsætter han.
Jeudan mærker bedring i København
Hos ejendoms- og servicevirksomheden Jeudan mærker man bedringer på byggesagsområdet i Københavns Kommune