Sælgeren, der som en anden Mads Skjern bevæbnet med en bilfuld af firmaets varer hver måned besøger en række forhandlere er snart fortid.
Men sælgeren, konsulenten og kunderådgiverens rolle som kernemedarbejder er det langt fra.
For mens detailsalget i mange år har været i eksplosiv vækst på nettet, skal medarbejderne nu også lære at gøre det...
Den kørende sælger er ved at pakke bilen for sidste gang
Sælgeren, konsulenten og kunderådgivere skal have nye kompetencer, for opgaverne er under hurtig forandring
Den eksterne sælger skal have helt nye kompetencer, der kan fastholde kundens opmærksomhed og fornemmelsen af den personlige kontakt, når også B2B-salgsarbejdet bliver digitalt. (Modelfoto: Colourbox)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer