Sælgeren, der som en anden Mads Skjern bevæbnet med en bilfuld af firmaets varer hver måned besøger en række forhandlere er snart fortid.
Men sælgeren, konsulenten og kunderådgiverens rolle som kernemedarbejder er det langt fra.
For mens detailsalget i mange år har været i eksplosiv vækst på nettet, skal medarbejderne nu også lære at gøre det...
Den kørende sælger er ved at pakke bilen for sidste gang
Sælgeren, konsulenten og kunderådgivere skal have nye kompetencer, for opgaverne er under hurtig forandring

Den eksterne sælger skal have helt nye kompetencer, der kan fastholde kundens opmærksomhed og fornemmelsen af den personlige kontakt, når også B2B-salgsarbejdet bliver digitalt. (Modelfoto: Colourbox)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement