23948sdkhjf

Den kørende sælger er ved at pakke bilen for sidste gang

Sælgeren, konsulenten og kunderådgivere skal have nye kompetencer, for opgaverne er under hurtig forandring
Sælgeren, der som en anden Mads Skjern bevæbnet med en bilfuld af firmaets varer hver måned besøger en række forhandlere er snart fortid.

Men sælgeren, konsulenten og kunderådgiverens rolle som kernemedarbejder er det langt fra.

For mens detailsalget i mange år har været i eksplosiv vækst på nettet, skal medarbejderne nu også lære at gøre det...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.127