23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Licitationen
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mere særpræg på hotellerne

Nyt koncept gør det blandt andet muligt at købe luksusbetonede ting på de såkaldte boutique-hoteller

Der er virkelig gang i udviklingen inden for hotelverdenen i disse år. Alene i København vil man inden for de nærmeste fem-seks år se en vækst i værelseskapaciteten på 30 procent.

En række større og mindre hoteller er på vej, og det gælder også store internationale hotelkæder, som ser et lukrativt marked i København.

Og hotellerne vil gerne være mere individuelle i deres præg, og det gælder blandt andet Brøchner Hotels, der forsøger at gøre deres hotelkoncepter unikke, så de ikke så meget fremtræder som en kæde, men mere som et specielt sted.

Begrebet Boutique Hotels er noget, som Brøchner Hotels arbejder med, og det dækker over, at der er lækre ting på hotellet, endda på værelserne som man kan købe.

Qua at hotellerne med denne type koncept er lidt mindre end de gængse store kæder, fylder de ikke helt så meget i det samlede regnskab, men det er udtryk for en trend, at gæsterne har råd til at bo godt, og benytte sig af lejligheden for at købe mere luksusprægede ting med sig hjem.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.173