23948sdkhjf

Ekspert i sociale medier: Overraskende at ikke flere byggefirmaer vælger at være på

Der er gode gevinster at hente, hvis man prioriterer de sociale medier, men man skal ikke bare oprette en profil og tro, at lykken er gjort, lyder rådet
At flere virksomheder i byggeriet er kommet på de sociale medier, overrasker ikke Anders Sevelsted, foredragsholder hos kursusvirksomheden Bigum & Co. og ekspert i sociale medier.

Nye tal fra Danmarks Statistik viser, at andelen er virksomheder inden for bygge og anlæg, der er på sociale medier, er steget til 52 procent i 2016 mod 40 procent...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125