Region Syddanmark overvejer at styrke kontrollen af løn- og arbejdsforhold på byggeriet af det nye supersygehus i Odense, Nyt OUH, efter flere sager om forsinkede løn- og pensionsudbetalinger.
Regionspolitikerne skal mandag tage stilling til, om kontrolinstansen skal have flere ressourcer til en ekstraordinær indsats.