Det koster at åbne ny fabrik i USA, som isoleringsgiganten Rockwool har gjort. Og at få aktiviteten op i et pandemiramt Europa.
Derfor er det en glædeligt overrasket adm. direktør Jens Birgersson, der overfor Licitationen - Byggeriets Dagblad konstaterer, at alle sejl er sat mod det, han håber bliver et år, hvor selskabet vil styrke både erhvervs-...
Rockwool satser på flere erhvervskunder
2
Billeder
Jens Birgersson, adm. direktør i Rockwool: - Jeg ser risici for branchen i form af mangel på byggematerialer. Det kan påvirke byggeriet de kommende måneder. (Arkivfoto: John Ehbrecht)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer