Byggeriets virksomheder er blevet markant bedre til at bruge gængse digitale værktøjer og branheløsninger, siden coronakrisen ramte landet i foråret. Til gengæld er virksomhederne knap så gode til at videndele
Det viser en ny undersøgelse fra Molio - Bygggeriets Videnscenter.
- Ni ud af 10 virksomheder i byggeriet har for eksempel forøget deres...
Byggeriet har fået en digital opblomstring under coronakrisen
3
Billeder
Det er de færreste entreprenører, der har brug for at investere i Virtual Reality (foto fra virksomheden BIM Equity), der kan give både udførende og brugere en fysisk fornemmelse af et fremtidigt byggeri. Men DI Dansk Byggeri og Molio - Byggeriets Videnscenter ønsker sig større investeringer i teknologi, der kan sikre videndeling i hele værdikæden og måske styrke samarbejdet mellem arkitekter, entreprenører og konstruktører. (Arkivfoto: John Ehbrecht)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer