Hos Per Aarsleff A/S har de knap 7.000 medarbejdere som mange andre steder skullet vænne sig til en ny hverdag med afstand, håndsprit og hjemmearbejde. Det har ifølge topchef Jesper Kristian Jacobsen været både udfordrende og lærerigt.
Hvad har I lært af corona- krisen?
- Vi har generelt en meget omstillingsparat organisation. Medarbejderne er v...
- Regeringen skal ikke være socialkontor for branchen
Coronakrisen har været lærerig for Aarsleffs topchef, Jesper Kristian Jacobsen. Når det gælder redningspakkerne, skal de målrettes områder, der giver værdi for samfundet, mener han
For adm. direktør Jesper Kristian Jacobsen har det været en udfordring at navigere Aarsleff og dens 7.000 medarbejdere gennem coronakrisen. (Foto: Morten Lau-Nielsen/Ritzau Scanpix)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer