23948sdkhjf

Motorbør - nu på el

Nye miljøkrav har gjort at Hedensted Gruppen nu har udviklet den såkaldte Super Skub motorbør med elmotor

Hedensted Gruppen har igennem 25 år udviklet og produceret "Super Skub", som med benzinmotor og dens evne til at komme alle steder med en bredde på blot 85 cm., hjulpet mange byggepladser med at være en stabile og effektiv løsning til at få tingene væk eller til et punkt.

- Nye krav og normer for støj, forurening og klimapåvirkning gør, at en benzinmotor ikke længere er nok eller endda lovlig inde i byerne og oppe i højhus byggerierne, hverken for medarbejderne eller naboerne, fortæller salgschef Henrik Mortensen fra firmaet til Licitationen Byggeriets Dagblad.

Derfor har Hedensted Gruppen sat en ny udviklet og kraftig elektrisk motor på den velkendte og afprøvede Super Skub og sammen med et kraftigt Litium batteri, skabt en fuldstødning lydløs køre maskine, som overholder alle de aktuelle arbejdsmiljø- og miljøkrav.

Længere dag på el
En sidegevinst ved en elektrisk og lydløs maskine er også, at mange vil kunne starte tidligere og slutte dagen senere uden at irriterer nabolaget.

Udviklingen har også haft den sideeffekt, at Super Skub - E 700 med elmotor er bedre at håndtere og via det meget store batteri sagtens kan måle sig med benzinmodellen - og mere til. Desuden kan maskinen nu overvåges for position og forbrug via bluetooth APP på din mobil.

En effektiv lader sikre, at der kun skal kort tid til for en opladning og grundet Litium batteriet (125 AH) kan det nemt og enkelt "sjatlades" i frokosten - ligesom mobilen.

Den kommer ind overalt
Hovedmålene er stadig, at den kan komme ind via 85 cm døråbninger og kan tage 700 kilo pr tur - nu helt lydløst.

Et kendt problem med motorbører generelt har været at de faktisk var farlige, fordi de er så stærke, at de kan klemme en mand alvorligt, hvis kræfterne slippes løs forkert. Men denne maskine som andre, er udstyret med alle de nødvendige sikkerhedsanordninger, således at maskinen stopper ved selv den mindste modstand.
Sigh

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.234