- Tag nu for pokker og lav nogle udbudsmaterialer, hvor man ikke kun belønner den laveste pris eller et godt projekt, men også de bløde pakker.
Sådan lyder den kontante opfordring fra Michael S. Larsen, adm. direktør for entreprenørkoncernen CG Jensen og formand for en af arbejdsgrupperne under regeringens klimapartnerskab for bygge- og anlægsse...
Storentreprenør: Klimaregnskab skal med i udbud
Hvis byggeriet skal nå regeringens klimamål, må de offentlige bygherrer fokusere på andet end prisen, fastslår CG Jensens adm. direktør Michael S. Larsen
4
Billeder
Hver gang man sender et projekt i udbud, skal man konkurrere på, hvem der har det bedste klimaregnskab, siger adm. direktør Michael S. Larsen, CG Jensen. (Foto: Ursula Taylor)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer