23948sdkhjf

Ekspert: Sådan skal du reagere, hvis du havner i en shitstorm

Der er flere ting, man skal have for øje, hvis man vil navigere sig sikkert ud af et stormvejr på de sociale medier
Det er ikke uset, at virksomheder kommer i stormvejr på de sociale medier.

Senest er G.V.L Entreprise af flere underentreprenører blevet beskyldt for underbetaling i et opslag på LinkedIn. Beskyldninger virksomheden afviser.

Men hvordan forholder man sig egentlig bedst som virksomhed, hvis uvejret raser?

Licitationen - Byggeriets Dagblad h...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125