Det er ikke uset, at virksomheder kommer i stormvejr på de sociale medier.
Senest er G.V.L Entreprise af flere underentreprenører blevet beskyldt for underbetaling i et opslag på LinkedIn. Beskyldninger virksomheden afviser.
Men hvordan forholder man sig egentlig bedst som virksomhed, hvis uvejret raser?
Licitationen - Byggeriets Dagblad h...
Ekspert: Sådan skal du reagere, hvis du havner i en shitstorm
Der er flere ting, man skal have for øje, hvis man vil navigere sig sikkert ud af et stormvejr på de sociale medier

Det er ikke let at befinde sig i en shitstorm på de sociale medier, men der er flere ting, der kan hjælpe en godt ud, forklarer ekspert. (Genrefoto: Colourbox)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement