Det er ikke uset, at virksomheder kommer i stormvejr på de sociale medier.
Senest er G.V.L Entreprise af flere underentreprenører blevet beskyldt for underbetaling i et opslag på LinkedIn. Beskyldninger virksomheden afviser.
Men hvordan forholder man sig egentlig bedst som virksomhed, hvis uvejret raser?
Licitationen - Byggeriets Dagblad h...
Ekspert: Sådan skal du reagere, hvis du havner i en shitstorm
Der er flere ting, man skal have for øje, hvis man vil navigere sig sikkert ud af et stormvejr på de sociale medier
Det er ikke let at befinde sig i en shitstorm på de sociale medier, men der er flere ting, der kan hjælpe en godt ud, forklarer ekspert. (Genrefoto: Colourbox)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer