Isolering er stadig langt det vigtigste forretningsområde for Rockwool med hovedkontor i Hedehusene. Cirka 70 pct. af salget er isoleringsmaterialer i stenuld til renoveringer og nybyggerier, men virksomheden har skruet op for investeringerne i forskning og udvikling - og dermed også udviklingen af nye anvendelsesmuligheder af stenuld.
Et af de n...
Rockwool skruer op for innovationen
Isolering har dog stadig det største potentiale, vurderer aktieeanalytiker
– Når vi innoverer vores produkter, så bliver de bedre, vi sælger mere og får en bedre pris. Men man kan ikke direkte gøre effekten op i tal, siger adm. direktør Jens Birgersson fra Rockwool. (Foto John Ehbrecht)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer