Serviceaftaler skal udgøre en større del af forretningen i Bravida-koncernen de kommende år.
Det gælder også for det danske selskab Bravida Danmark A/S, der i 2017-regnskabet har 56 procent af omsætningen på 1,9 mia. kroner fra installationsprojekter som eksempelvis tekniske entrepriser på sygehusbyggerierne. De resterende 44 procent kommer fra ...
Bravida vil løfte serviceforretningen
Flere længerevarende servicekontrakter er en central del af Bravidas målsætning om at nå ti procents årlig vækst og en indtjeningsgrad på syv procent
2
Billeder
Serviceopgaver udgjorde 44 procent af omsætningen på 1,9 mia. kroner i 2017. (Foto: Bravida)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer