23948sdkhjf

Bravida vil løfte serviceforretningen

Flere længerevarende servicekontrakter er en central del af Bravidas målsætning om at nå ti procents årlig vækst og en indtjeningsgrad på syv procent
Serviceaftaler skal udgøre en større del af forretningen i Bravida-koncernen de kommende år.

Det gælder også for det danske selskab Bravida Danmark A/S, der i 2017-regnskabet har 56 procent af omsætningen på 1,9 mia. kroner fra installationsprojekter som eksempelvis tekniske entrepriser på sygehusbyggerierne. De resterende 44 procent kommer fra ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.171