23948sdkhjf

Sponsorekspert: Flere gevinster at hente

Trøjesponsorat i Superligaen giver eksponering og mulighed for mere kendskab, istemmer sponsorekspert
Eksponering og en platform for at øge kendskabet til Jönsson er blandt fordelene ved byggefirmaets samarbejdsaftale med Lyngby Boldklub.

Det fremhæver både direktør i Jönsson, Thomas Normann, og Thomas Badura, der er direktør i firmaet SponsorPeople Advisory, som blandt andet arbejder med sponsorstrategier og analyser af sponsorater.

- Det gi...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.129