Cramo Adapteo flytter og slår fra nytår 2018 dørene op til sit nye domicil med lager og kontor i Greve, meddeler det finskejede selskab.
Den nye kontorbygning er ikke helt almindelig, den er nemlig opbygget af virksomhedens egne pavillonmoduler.
Med flytningen samler selskabet alle sine aktiviteter på Sjælland fra henholdsvis Køge og Glostrup til de nye kontorer i Greve, som ligger på en 15.000 kvadratmeter stor grund, centralt beliggende tæt ved motorvejen.
- Vi udvider vores kapacitet med næsten 50 procent, hvilket ligger i naturligt forlængelse af vores vækststrategi, som gerne skal lede frem til, at vi i 2020 har formået at fordoble den omsætning, vi har i dag, siger Mads Blom, adm. direktør, Cramo Adapteo og fortsætter:
- I løbet af de seneste år er der sket meget i firmaet. Vi har dels overtaget Just Gruppens pavillondel for at få et bredere udvalg af løsninger til ethvert behov. Dels har vi valgt at sælge hele vores maskinudlejning fra. Tilbage er et fokuseret Cramo Adapteo, som er klædt på til at rådgive og servicere pavillonkunderne.
Mads Blom fortæller, at virksomheden med flytningen står bedre rustet til at sætte endnu mere tempo på udrulningen af den strategi, som blev vedtaget i 2017.
- Strategien er, at vi i endnu højere grad skal være med til at forme udviklingen. En af vores målsætninger er, at vi vil anvende nye digitale værktøjer til at forbedre vores kunders oplevelse og tilbyde et bredt udvalg af pavilloner, som matcher vores kunders behov, uanset om det er institutioner, skoler, beboelse, kontorer eller håndværkercamps, siger han. Netop for at styrke dette overtog vi Just Gruppens pavillondel, så virksomhedens løsninger til high-end markedet blev styrket.
Fokus på behov
Cramo Adapteo er ifølge Mads Blom på en rejse, som skal sikre, at virksomheden til enhver tid kan hjælpe kunderne til den optimale løsning på deres behov.
- I mødet med kunden bevæger vi os i højere og højere grad fra en leverandørrolle til en partner- og rådgiverrolle, fortæller Mads Blom.
- Når en virksomhed eller institution har behov for plads, bliver den ofte præsenteret for de moduler, de enkelte leverandører har på lageret. Modulerne vil så at sige bestemme løsningen. Men når vi satser på partnerrollen så betyder det, at vores specialister tager en dialog om behov for funktioner og plads for at afdække kundens udfordringer. På den måde får vi fuldstændigt afklaret, hvad rummet skal anvendes til, og på den måde også hvordan en konkret løsning skal optimeres og udformes.
I den forbindelse peger Mads Blom på, at den store praktiske viden medarbejderne har således kommer i spil, så den er med til at forbedre kundens oplevelse og behovsdækning.
Firmaet har også lanceret en ny digital tilgang til problemstillingen.
Et nyt program, Cramo Draw gør det muligt for kunderne selv at tegne og undersøge, hvordan deres behov bedst kan løses, inden de tager kontakt med Cramo Adapteo, eller de tegner i samarbejde med firmaets konsulenter.
Ligevægt mellem landsdelene
Med flytningen til Greve er firmaets kontor- og lagerfaciliteter i Øst- og Vestdanmark nu lige store, og derfor står virksomhed rustet til at servicere kunderne fra hele Danmark.
Mads Blom fortæller, at Cramo Adapteo har et servicemål om altid at have mindst 300 pavillonmoduler på lager, så kunder med kort varsel kan få dækket deres behov for enhver type moduler.
- Derudover ønsker vi at tilbyde totalleverancer, hvor kommuner, institutioner og virksomheder får hjælp til alt i forbindelse med at få etableret de midlertidige lokaler, herunder myndighedsbehandling og udenoms-arbejder, slutter han.
Cramo Adapteo udlejer pavilloner til undervisning, institutioner, kontor og beboelse samt håndværkerboliger.
Moduludlejer stiller skarpt på vækst
Med eget modul-opbyggede domicil vil Cramo Adapteo vise, hvad man står for, og hvilke muligheder, der er i selskabets nye fokuserede satsning