23948sdkhjf

Branding-eksperter: Genrejsning af Pihl - scoop eller skandale

Brandet Pihl & Søn har masser af goodwill og troværdighed, men er samtidig hyllet ind i virksomhedens sidste kapitlers dårlige omtale
Galt eller genialt? Beslutningen om at lade konkurs-virksomheden Pihl & Søn A/S genopstå som Fugl Føniks af asken kan både ende som enten en fuser eller genistreg.

Det vurderer flere branding-eksperter, som Licitationen - Byggeriets Dagblad har talt med.

Selv om den 126 år gamle entreprenørvirksomhed gik konkurs i 2013 og skandaler som en...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.157