23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Licitationen
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Totalentreprenør afstemmer løbende forventninger i den udførende fase

Dansk Halbyggeri bruger et eksternt dialogbaseret værktøj til at sørge for at være på bølgelængde med kunden hele vejen gennem hele projektfasen

Der måles og vejes, benchmarkes og sammenlignes på kryds og tværs, næsten uanset hvilken branche man er i. Det gælder også byggeriet, hvor der er en stigende efterspørgsel på at måle tilfredsheden med samarbejdet mellem entreprenør, bygherre og rådgiver.

I firmaet Dansk Halbyggeri har man taget lidt anderledes fat på at måle kundetilfredsheden, ikke kun efter at byggeriet står færdigt og kunden er rykket ind, men allerede i udførelsesfasen. Det vil sige fra dialogen med kunden starter og gennem hele projekterings- og byggefasen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.174