23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Licitationen
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Traditionel markedsføring lever i bedste velgående

Når landets små og mellemstore virksomheder skal markedsføre sig, holder de fast i de traditionelle værktøjer, viser analyse

For små og mellemstore virksomheder er det fortsat de klassiske markedsføringsværktøjer som mund-til-mund-anbefalinger, messer og mailkampagner, der anvendes mest.

Det viser en analyse fra Eniro Danmark.

Flere end 600 danske virksomhedsledere - heraf cirka 50 i byggeriet - har deltaget i analysen, og resultaterne viser, at godt fire ud af 10 svarer, at de primært markedsfører deres virksomhed ved at deltage i messer, events og lignende, mens 36 procent svarer, at de hovedsageligt benytter sig af mund-til-mund, netværk, mailkampagner og telemarkedsføring.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|