23948sdkhjf

Når vi vil lege med de store

Ny bog om de bedste danske virksomheder i Kina giver både overblik og sjove læseoplevelser
Kina er et af verdens hurtigst voksende markeder - også for Danmark.

Hvad kan virksomheder lære af de danske Kina-pionærers succeser og fejl? Det er nogle af de store spørgsmål, som ”Danske Succeser i Kina”, af erhvervsjournalisten Hugo Gaarden, søger at besvare.

Det gør han med vægt og i respekt - for landet, som han selv har boet i gennem e...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141