23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Licitationen
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Brunata skal være international inden for forbrugsmåling

42-årige Aino Abrahamsen er tiltrådt i Brunata Group og bliver blandt andet ansvarlig for den forretningsudvikling, som skal løfte Brunata til en international og konkurrencedygtig servicevirksomhed inden for forbrugsmåling, fordelingsregnskaber og effektive energiløsninger.





Hos Brunata kommer hun til at arbejde med forretningsudvikling og skal sikre kundefokus samt identificere og implementere den portefølje af nye produkter og værdiskabende services, som Brunata skal leve af i fremtiden.





Aino Abrahamsen skal samtidig understøtte salgsselskaberne i at udvikle og implementere forretningsplaner og kommunikation i de enkelte markeder.





Hun kommer fra en tilsvarende stilling som Insight & Innovation Director i Scandinavian Tobacco Group.





Her var hun ansvarlig for at nytænke produkter ud fra forbruger- og samfundstrends og skulle sikre sammenhæng mellem strategi, udviklingsprojekter og kundebehov.





Tidligere har Aino Abrahamsen arbejdet med at forbedre image og kundetilfredsheden i Danske Bank som senior marketing consultant.





Forinden havde hun i ni år arbejdet strategisk med udvikling af brand og kommunikation for nogle af de største virksomheder i verden som Senior konsulent i Millward Brown Denmark.





Aino Abrahamsen er uddannet cand.merc. i økonomi og marketing fra Copenhagen Business School.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109