23948sdkhjf

Jorton opruster med nye medarbejdere

Entreprenørfirmaet Jorton har oprustet med to nye medarbejdere.

De sidste tre år har Kurt Hansen stået i spidsen for entreprenørfirmaet Jortons byggeafdeling Region Midt med base i Aarhus. Pr. 31. januar 2014 overtog han ansvaret for Jortons Broafdeling i Kolding, og siden har Jorton arbejdet på højtryk med at finde en ny og dygtig afdelingschef til den ledige stilling.

Nu kan Jorton så præsentere Bjarne Kamp som ny afdelingschef i Region Midt med virkning fra torsdag den 8. maj 2014. Han kommer til Jorton med mere end 25 års erfaring inden for byggebranchen og har gennem årene oparbejdet et stærkt og omfangsrigt netværk til alle parter i byggeriet. Bjarne Kamp er 55 år, uddannet diplomingeniør og har de sidste ni år været ansat hos MT Højgaard som projektchef. Bjarne Kamp har stor erfaring med komplekse renoveringer i total- og hovedentrepriser - lige fra tilbudsafgivelse til projekteringsledelse og overordnet byggeledelse.

Han har stor viden og indsigt i boligbyggerier for den almennyttige sektor, hvor han blandt andet bidrager med struktur og idéer og kan trække på stor erfaring og netværk.

Jorton har i foråret valgt at udvide og styrke organisationen med en helt nyoprettet stilling, som skal arbejde på tværs af organisationen. Onsdag den 7. maj 2014 er Line Hjort Kristensen ansat som salgs- og markedschef i Jorton.

Hun er 48 år og kommer fra en stilling som kundechef hos MT Højgaard. Med sig i bagagen har Line Hjort Kristensen en MBA fra AVT Business School i København, et stort kendskab til og netværk i branchen og hun har de sidste 15 år af sin karriere arbejdet med salg, salgsledelse og key account management.

Som salgs- og markedschef vil Line Hjort Kristensen blandt andet skulle styrke Jortons nuværende position i markedet samt vedligeholde og opbygge en stærk kundekreds. Ligeledes vil hun komme til at spille en vigtig rolle i forhold til at opnå et af Jortons vigtigste strategiske mål, nemlig at have tilfredse kunder. Hendes vigtigste opgave bliver derfor at have god kontakt, viden om og fokus på den enkelte kunde.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078