23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Licitationen
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Tilbud skal gøres effektive

Dansk Håndværk er nu sammen med Håndværksrådet gået i gang med at undersøge, hvor lang tid og hvor mange penge, håndværksvirksomheder typisk bruger på at lave et tilbud.

- Vi kan se, at det tager forholdsmæssigt lang tid. Først med telefonisk kontakt, en køretur til kunden, vurdering af arbejdet, materialevalg, udarbejdelse af tilbud og eventuelle tilretninger, når kunden ser forslaget. Først da er en ordre med lidt held hjemme. Så det er klart, at der er en nedre grænse for, hvornår det overhovedet kan betale sig. Derfor er det vigtigt at skabe en arbejdsgang, der gør tilbudsgivning mest mulig effektiv, forklarer Morten Frihagen, der leder Dansk Håndværks sekretariat i en pressemeddelelse.

Resultaterne vil foreligge engang i det nye år.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|instance-web03