23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Licitationen
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Færre klager over SKAT

SKAT modtog sidste år 366 klager, hvor borgere eller virksomheder oplevede, at SKAT havde opført sig uhensigtsmæssigt i sagsbehandlingen. Det kan fx være klager over sagsbehandlingstid, mangelfuld vejledning eller en medarbejders adfærd. Det er andet år i træk, at antallet af klager falder. I 2012 modtog SKAT 495 klager. SKAT er hvert år i kontakt med mange af de ca. 4,8 mio. individuelle skatteydere, 600.000 virksomheder og en række professionelle rådgivere (advokater og revisorer). Fx modtager SKAT over 4 mio. telefonopkald om året, gennemfører knap 90.000 kontrolbesøg og udsender ca. 15.000.000 breve og mails om året.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.109