Ud over Høje-Taastrup, der skal huse det nationale træningscenter, har Dansk Boldspil-Union (DBU) nu fået fire regionale fodboldcentre på plads.
Aalborg var allerede i hus, og nu har unionen også lavet aftaler med Vejen Kommune, Silkeborg Kommune og Guldborgsund Kommune om etableringen af fodboldcentre som en del af satsningen "Hele Danmarks Klubhus".