Erhvervslivets forhold skal forbedres i hovedstaden. Og det skal personer fra ejendoms- og byggebranchen være med til at sørge for.
Det fremgår af en pressemeddelelse.
Lene Espersen, der er tidligere økonomi- og erhvervsminister samt tidligere direktør for Danske Arkitektvirksomheder, bliver formand for en ny ekspertgruppe, der skal komme med anbefalinger til, hvordan Københavns Kommune kan styrke forholdene for byens virksomheder.