Med nye strategiske tiltag satser BM Byggeindustri på at flytte firmaet på flere fronter, og i tilgift skal nye og større kunder ind i folden.
På bagkanten af investeringer i materiel og mennesker kan Tom Mikkelsen, som både er direktør, medejer og anden generation i front for Hobro-firmaet, konstatere, at det ikke er en gratis omgang a...
Modul-direktør rykker selvforståelsen i jagten på større kunder
BM Byggeindustri er godt på vej med at gøre en ny strategi til virkelighed. I processen bliver der rykket ved selvforståelsen i firmaet med rødder i tømrerfaget og solidt placeret i den jyske muld
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/85256522.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=6000&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=4000&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=a70ce4839731f62690e0ccd14d9fc54eb0892b7a345cdbf316dc49a782afc0cf)
Med direktør Tom Mikkelsen (midten) i front lancerede BM Byggeindustri sidste år en strategi, der bl.a. har som mål, at virksomheden vil designe en kommercielt rentabel bolig med en udledning på under 3,5 CO2-ækv/m2/år inden udgangen af 2024. Til venstre ses Simon Hasbøg, salgschef og medejer, og til højre Karsten Kragh, projektchef og medejer. PR-foto: BM Byggindustri
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement