Med nye strategiske tiltag satser BM Byggeindustri på at flytte firmaet på flere fronter, og i tilgift skal nye og større kunder ind i folden.
På bagkanten af investeringer i materiel og mennesker kan Tom Mikkelsen, som både er direktør, medejer og anden generation i front for Hobro-firmaet, konstatere, at det ikke er en gratis omgang a...
Modul-direktør rykker selvforståelsen i jagten på større kunder
BM Byggeindustri er godt på vej med at gøre en ny strategi til virkelighed. I processen bliver der rykket ved selvforståelsen i firmaet med rødder i tømrerfaget og solidt placeret i den jyske muld
Med direktør Tom Mikkelsen (midten) i front lancerede BM Byggeindustri sidste år en strategi, der bl.a. har som mål, at virksomheden vil designe en kommercielt rentabel bolig med en udledning på under 3,5 CO2-ækv/m2/år inden udgangen af 2024. Til venstre ses Simon Hasbøg, salgschef og medejer, og til højre Karsten Kragh, projektchef og medejer. PR-foto: BM Byggindustri
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Licitationen, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer