Scandlines har ikke tænkt sig at kaste redningskransen, når Femern-forbindelsen åbner i 2029.
Rederiet agter at sejle videre, og nu sætter man så en yderligere streg under den strategi. Det sker ved at investere et tocifret millionbeløb i opgradering af infrastrukturen på terminalerne.
Nicolai Træde Vestergaard er operations excellence manager i ...
Kamp om Femern-kunder: Scandlines vil skabe "Formel 1-pitstop" ved terminaler
Trods udsigten til skarp konkurrence fra tunnelen investerer rederi nu et to-cifret millionbeløb i at opgradere infrastruktur
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/87096301.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=4032&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=3024&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=495&accessToken=d9161f73b1866aac997566883e2bfde7747145555b835086478c5d5b0c73f3ca)
Scandlines er i fuld gang med at opgradere de gamle havneanlæg i Rødby og Puttgarden. Rederiet investerer millioner i være et attraktivt alternativ til Femern-forbindelsen Scanlines
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement