Endnu et rejsegilde
Og denne gang hos en "gammel" kending.
I Sønderborg er vi i gang med opførelsen af en ny lager- og produktionshal på 4.000 m² til Lachenmeier Monsun A/S. Og her nåede vi torsdag 18. juni en milepæl i byggeriet og kunne fejre rejsegilde.
Det blev fejret med manér. Lars Johansen, CEO hos Lachenmeier og Frants Sørensen, direktør hos Midtjysk Albyg A/S sagde begge et par bevingede ord til de mange fremmødte.
Vi tager det som den største kompliment, når et samarbejde ikke bare slutter ved aflevering, men fortsætter, næste gang der er planer om at bygge nyt eller udvide.
Se billeder fra dagen på vores hjemmeside.
______________________
Vi både arrangerer og deltager i mange rejsegilder i løbet af et år. Vil du læse lidt mere om det, klik her.