23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Licitationen
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Del siden
Annonce

Ny kampagne stiller byggebranchen et vigtigt spørgsmål

Hvad bygger du din viden på?

Udløber
31. december 2025

Dette enkle, men helt centrale spørgsmål, stiller vi i Molios nye kampagne, som vi lancerer i dag.

Byggeriet forandrer sig hele tiden med nye teknologier, nye krav og lovgivning. Derfor er det afgørende, at vi både bygger på erfaring og at vi abonnerer på og investerer i opdateret viden, fælles metoder og digitale værktøjer.

Med kampagnen inviterer Molio hele branchen til at reflektere over, hvordan vi sammen kan styrke faglighed, kvalitet og effektivitet. For Molios værktøjer er ikke kun en hjælp til den enkelte virksomhed – de er et fælles fundament af viden og branchestandarder, der gør byggeriet effektivt og samarbejdsorienteret.

Molio lancerer kampagnen netop nu, fordi behovet aldrig har været større: Vi skal stå sammen om at arbejde smartere og dele den viden, der løfter hele byggeriet.

Molio
Lyskær 1
2730 Herlev
Herlev Kommune
Danmark
CVR nummer: DK63035017

Kontaktperson

BREAKING
{{ article.headline }}
0.111