23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 061-146311
Offentliggjort
26.03.2020
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Herlev almennyttige Boligselskab

Rammeaftale af trappevask mv


Herlev almennyttige Boligselskab

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2020/S 060-143909)

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Herlev almennyttige Boligselskab
Postadresse: c/o DAB, Finsensvej 33
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lasse Selch
E-mail: las@eseebase.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.dabbolig.dk

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale af trappevask mv.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90910000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omhandler trappevask og rengøring af fælles faciliteter, inkl. hovedrengøring og vinduespolering af disse, i 6 afdelinger med følgende indhold:

1) 229 trappeopgange inkl. tilhørende adgangsarealer

2) 9 elevatorer

3) 6 div. lokaler - mandskabsrum, personaleomklædning og helserum mv.

4) 5 ejendomskontorer, bestyrelseslokaler og inspektørkontor

5) 4 fælles lokaler inkl. køkken og toiletter

6) 3 gæsteværelser

7) 2 vaskerier.

Der afgives således ét samlet tilbud for alle afdelinger, og der konkurreres kun på det samlede tilbud.

Der forventes indgået en rammeaftale på 4 år med start den 1. oktober 2020.

Tilbudsgiveren skal kunne håndtere ugentlig trappevask og rengøring inkl. i tilhørende adgangsarealer i de 229 trappeopgange på faste ugedage og herudover daglig/ugentlig rengøring af diverse fælles faciliteter samt

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/03/2020
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 060-143909

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: II.1.4)
I stedet for:

Udbuddet omhandler trappevask og rengøring af fælles faciliteter, inkl. hovedrengøring og vinduespolering af disse, i 6 afdelinger med følgende indhold:

1) 229 trappeopgange inkl. tilhørende adgangsarealer

2) 9 elevatorer

3) 6 div. lokaler - mandskabsrum, personaleomklædning og helserum mv.

4) 5 ejendomskontorer, bestyrelseslokaler og inspektørkontor

5) 4 fælles lokaler inkl. køkken og toiletter

6) 3 gæsteværelser

7) 2 vaskerier.

Der afgives således ét samlet tilbud for alle afdelinger, og der konkurreres kun på det samlede tilbud.

Der forventes indgået en rammeaftale på 4 år med start den 1. oktober 2020.

Tilbudsgiveren skal kunne håndtere ugentlig trappevask og rengøring inkl. i tilhørende adgangsarealer i de 229 trappeopgange på faste ugedage og herudover daglig/ugentlig rengøring af diverse fælles faciliteter samt

Læses:

Udbuddet omhandler trappevask og rengøring af fællesfaciliteter, inkl. hovedrengøring og vinduespolering af disse, i 6 afdelinger med følgende indhold:

1) 229 trappeopgange inkl. tilhørende adgangsarealer

2) 9 elevatorer

3) 6 div. lokaler - mandskabsrum, personaleomklædning og helserum mv.

4) 5 ejendomskontorer, bestyrelseslokaler og inspektørkontor

5) 4 fælles lokaler inkl. køkken og toiletter

6) 3 gæsteværelser

7) 2 vaskerier.

Der afgives således ét samlet tilbud for alle afdelinger, og der konkurreres kun på det samlede tilbud.

Der forventes indgået en rammeaftale på 4 år med start den 1. oktober 2020.

Tilbudsgiveren skal kunne håndtere ugentlig trappevask og rengøring inkl. i tilhørende adgangsarealer i de 229 trappeopgange på faste ugedage.

Afsnit nummer: II.2.4)
I stedet for:

Udbuddet omhandler trappevask og rengøring af fælles faciliteter, inkl. hovedrengøring og vinduespolering af disse, i 6 afdelinger med følgende indhold:

1) 229 trappeopgange inkl. tilhørende adgangsarealer

2) 9 elevatorer

3) 6 div. lokaler - mandskabsrum, personaleomklædning og helserum mv.

4) 5 ejendomskontorer, bestyrelseslokaler og inspektørkontor

5) 4 fælleslokaler inkl. køkken og toiletter

6) 3 gæsteværelser

7) 2 vaskerier.

Der afgives således ét samlet tilbud for alle afdelinger, og der konkurreres kun på det samlede tilbud.

Der forventes indgået en rammeaftale på 4 år med start den 1. oktober 2020.

Tilbudsgiveren skal kunne håndtere ugentlig trappevask og rengøring inkl. i tilhørende adgangsarealer i de 229 trappeopgange på faste ugedage og herudover daglig/ugentlig rengøring af diverse fællesfaciliteter samt

Læses:

Udbuddet omhandler trappevask og rengøring af fælles faciliteter, inkl. hovedrengøring og vinduespolering af disse, i 6 afdelinger med følgende indhold:

1) 229 trappeopgange inkl. tilhørende adgangsarealer

2) 9 elevatorer

3) 6 div. lokaler - mandskabsrum, personaleomklædning og helserum mv.

4) 5 ejendomskontorer, bestyrelseslokaler og inspektørkontor

5) 4 fælles lokaler inkl. køkken og toiletter

6) 3 gæsteværelser

7) 2 vaskerier.

Der afgives således ét samlet tilbud for alle afdelinger, og der konkurreres kun på det samlede tilbud.

Der forventes indgået en rammeaftale på 4 år med start den 1. oktober 2020.

Tilbudsgiveren skal kunne håndtere ugentlig trappevask og rengøring inkl. i tilhørende adgangsarealer i de 229 trappeopgange på faste ugedage.

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Send til en kollega

0.156