Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=252133&B=EVENEX
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=252133&B=EVENEX
Udbyder
Næstved Kommune
Kommunal rottebekæmpelse i Vordingborg Kommune
Næstved Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189625
Postadresse: Rådmandshaven 20
By: Næstved
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Lysfelt
E-mail: lilys@naestved.dk
Telefon: +45 55885461
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
Del II: Genstand
Kommunal rottebekæmpelse i Vordingborg Kommune
Udbud af kommunal rottebekæmpelse i Vordingborg Kommune.
Vordingborg Kommune
Udbud af kommunal rottebekæmpelse i Vordingborg Kommune.
Option på forlængelse én eller flere gange, op til i alt 24 måneder på uændrede vilkår.
Option på forlængelse én eller flere gange, op til i alt 24 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiver skal angive soliditetsgrad for de seneste 3 regnskabsår,
- Tilbudsgiver skal angive egenkapital for de seneste 3 regnskabsår.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har en gennemsnitlig soliditetsgrad over de seneste 3 regnskabsår på minimum 10%.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har en gennemsnitlig egenkapital på minimum 6 000 000 DKK over de seneste 3 regnskabsår.
- Tilbudsgiver skal angive referenceliste med angivelse af de betydeligste sammenlignelige opgaver indenfor kommunal rottebekæmpelse, som tilbudsgiver har udført i løbet af de seneste 3 år med beskrivelse af leverancerne. Med "sammenlignelige opgaver" forstås opgaver, som i størrelse (værdi) og kompleksitet (i forhold til fagområder og interessenter) svarer til kontrakten,
- Beskrivelsen skal angive:
- - Oplysninger om kundenavn med kontaktperson (navn, e-mail og telefonnummer),
- - Beskrivelse af opgaven,
- - Kontraktstart og kontraktophør.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan fremvise min. 3 referencer indenfor kommunal rottebekæmpelse.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk