23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 232-569298
Offentliggjort
02.12.2019
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
08.01.2020 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=255957&B=AABENRAA

Udbyder

Aabenraa Kommune

Levering af håndværkerydelser


Aabenraa Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aabenraa Kommune
CVR-nummer: 29189854
Postadresse: Skelbækvej 2
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Kontaktperson: Trine Rathgen
E-mail: trat@aabenraa.dk
Telefon: +45 73767625

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.aabenraa.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337809

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=255957&B=AABENRAA
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=255957&B=AABENRAA
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af håndværkerydelser

 

Sagsnr.: 19/43202
II.1.2) Hoved-CPV-kode
50800000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører levering af håndværkerydelser til Aabenraa Kommune.

Idet Aabenraa Kommune udfører løbende vedligeholdelse på anlæg og bygninger, har Aabenraa Kommune behov for rammeaftaler på drifts- og vedligeholdelsesopgaver, med håndværkere inden for forskellige fagområder.

Udbuddet omfatter de opgaver som institutionerne selv skal betale for eget driftsbudget. Opgaverne vil gælde både indvendige og udvendige drifts- og vedligeholdelsesopgaver.

Det er afgørende for Aabenraa Kommune at leverandører som der indgås kontrakter med, tilknytter fast personale til opgaverne, samt bestræber sig på en så lille udskiftning af personale som muligt.

Det må forventes, at Aabenraa Kommunes institutioner og bygninger i mange tilfælde er i brug, mens leverandøren udfører vedligeholdsarbejder/opgaver. Derfor skal der under arbejdets udførelse udvises størst muligt hensyn over for institutionens brugere og naboer.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1.1 - Elektriker

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Elektriker arbejde i Aabenraa Kommune, område 1.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1.2 - Elektriker

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Elektriker arbejde i Aabenraa Kommune, område 2

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1.3 - Elektriker

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udførelse af elektriker arbejde i Aabenraa kommune, område 3

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2.1 - Maler

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udførelse af malerarbejde i Aabenraa Kommune, område 1

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2.2 - Maler

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Malerarbejde i Aabenraa Kommune, område 2

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2.3 - Maler

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Malerarbejde i Aabenraa Kommune i område 3

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3.1 - Murer

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Murerarbejde i Aabenraa Kommune, område 1

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3.2 - Murer

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Murerarbejde i Aabenraa kommune, område 2

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3.3 - Murer

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Murerarbejde i Aabenraa Kommune, område 3

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4.1 - Tømrer

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Tømrerarbejde i Aabenraa Kommune, område 1

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4.2 - Tømrer

 

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Tømrerarbejde i Aabenraa Kommune, område 2

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4.3 - Tømrer

 

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Tømrerarbejde i Aabenraa Kommune, område 3

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5.1 - VVS

 

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

VVS arbejde i Aabenraa Kommune, område1

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5.2 - VVS

 

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

VVS arbejde i Aabenraa Kommune, område 2

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5.3 - VVS

 

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45000000
45210000
45310000
45320000
45330000
50700000
50710000
50711000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Aabenraa Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

VVS arbejde i Aabenraa Kommunes område 3

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/04/2020
Slut: 31/03/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Såfremt antallet af ansøgere, der lever op til egnethedskravene, overstiger det antal, som Ordregiver ønsker at prækvalificere, gennemføres der en udvælgelse af de egnedes ansøgere, således at alene det rette antal ansøgere bliver prækvalificeret.

Denne udvælgelse sker på baggrund af følgende udvælgelseskriterier:

Personlige forhold

Ordregiver kan se bort fra ansøgere, som inden for de seneste 4 år har fået kontraktforholdet med ordregiver opsagt som følge af væsentlig misligholdelse i henhold til kontrakten.

Leverandøren skal ved ansøgning om prækvalifikation vedlægge en overordnet virksomhedsbeskrivelse. Beskrivelsen skal minimum indeholde virksomhedens organisatoriske struktur, og antal ansatte indenfor de i forhold til dette udbud relevante fagområder.

Beskrivelsen skal have fokus på virksomheden og ikke på løsningen af den udbudte opgave.

Beskrivelsen må maksimalt fylde 2 A4 sider, pr. delaftale der ansøges om prækvalifikation til.

Teknisk og faglig formåen

I udvælgelsen af ansøgere vil der blive lagt vægt på ansøgers tekniske og faglige formåen.

Antallet af fagudlærte håndværkere i virksomheden, indenfor de udbudte fagområder.

Ordregiver vil i udvælgelsen lægge vægt på i hvor høj grad ansøgere tager et socialt ansvar. Og kigge på hvor mange % af virksomhedens ansatte der i de seneste 3 måneder har været ansat i en eller flere af følgende ordninger:

— Virksomhedspraktik

— Løntilskud

— Fleksjob

— Job med løntilskud til førtidspensionister (skånejob)

— Ledige ansat i jobrotation

— Medarbejdere, der frivilligt indgår i Beredskabet

— Voksenlærlinge

— Integrationsgrunduddannelse (IGU)

— Erhvervsgrunduddannelse (EGU)

— Særligt tilrettelagt ungdomsuddannelse (STU)

— Elever under erhvervsuddannelse

Relevante referencer

Udvælgelsen vil endvidere ske på baggrund af ansøges erfaringer med at løse opgaver, svarende til de i dette udbud omhandlede ydelser.

Ved udvælgelsen vil der blive taget udgangspunkt i ansøgeres referenceliste over de betydeligste leveringer - Der lægges vægt på referencer, der er mest lignende den udbudte opgave. Samt i hvor høj grad referencepersonerne kan bekræfte at opgaverne er udført tilfredsstillende.

Referencelisten skal indeholde oplysninger om:

— Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne

— Oplysning om opgavens værdi

— Tidsforbrug på opgaven, opgjort i hele timer

— Antal ansatte på opgaven

— En beskrivelse af opgaven

Referencerne skal være beskrevet uddybende. Med sammenlignelige opgaver forstår ordregiver opgaver, der er udført i sammenlignelige miljøer, dvs. hos kunder, hvor der skal tages særlige hensyn til de daglige brugere. Beskrivelsen på referencelisten må maksimalt fylde 400 ord. (Udfyldes i Bilag 1 – Ansøgningsskema til prækvalifikation)

Bemærk! Mangler en eller flere af referencerne, vil dette kunne komme ansøgeren til skade ved vurderingen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Ordregiver har offentliggjort en forudfyldt elektronisk version af ESPD sammen med udbudsmaterialet. Ansøgerens udfyldelse af ESPD er en integreret del af tilbudsafgivelsen i ordregivers udbudssystem - EU-Supply.

Udvælgelse af egnede ansøgere vil ske på baggrund af ansøgers personlige forhold samt ansøgers økonomiske, finansielle, faglige og tekniske forhold.

ESPD’en skal indeholde de oplysninger, der kræves i nedenstående pkt. 1.8.2 Ansøgers personlige forhold til 1.8.4 - Teknisk og/eller faglig formåen.

Såfremt ansøger bliver prækvalificeret til at afgive tilbud, vil ordregiver kræve at ansøger kan fremvise en gyldig serviceattest før ordregiver vil tildele kontrakten til ansøger.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 15
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 08/01/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 14/01/2020
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 07/08/2020
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Klagenævnet for Udbud
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/11/2019

Send til en kollega

0.122