23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 231-566716
Offentliggjort
29.11.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
11.01.2020

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=257770&B=REGIONSYDDK

Udbyder

Ambulance Syd

Kontrakt om indkøb af rengøring


Ambulance Syd

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Ambulance Syd
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Lille tornbjerg vej 30
By: Odense SØ
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 5220
Land: Danmark
Kontaktperson: Lise Mogensen
E-mail: lmogensen@ambulancesyd.dk
Telefon: +45 24669286

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=257770&B=REGIONSYDDK
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=257770&B=REGIONSYDDK
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om indkøb af rengøring

 

Sagsnr.: 19/10581
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90910000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af rengøringsydelse til løbende udførelse på lokationer/lejemål i Ambulance Syd. Leverandøren skal sikre tilstrækkelig udførelse af rengøring i relation til den udbudte ydelse.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 5 500 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om levering af rengøring - Jylland (Sydvest)

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90900000
90911000
90911100
90919200
98341110
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Sydvestjylland

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter løbende rengøringsydelse af flere forskellige lokationer/lejemål, som geografisk er placeret i og omkring Sydvestjylland. Lokationerne/lejemålene er indrettet forskelligt, men i langt de fleste lejemål er der både soverum, køkken og bad/toiletter. Der er medarbejdere tilstede på lokationerne/lejemålene døgnet rundt.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 1 gang med 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på vinduespolering - både ude og inde (benævnt Option C og D). Optioner indgår i tilbudsevalueringen.

Option på tilvalg af rengøring til nyt/ekstra/erstatnings- lejemål (benævnt Option E) indgår ikke i tilbudsevalueringen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om levering af rengøring - Jylland (Syd/Sydvest)

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90900000
90911000
90911100
90919200
98341110
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Syd/Sydvestjylland

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter løbende rengøringsydelse af flere forskellige lokationer/lejemål, som geografisk er placeret i og omkring Syd/Sydvestjylland. Lokationerne/lejemålene er indrettet forskelligt, men i langt de fleste lejemål er der både soverum, køkken og bad/toiletter. Der er medarbejdere tilstede på lokationerne/lejemålene døgnet rundt.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 1 gang med 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på vinduespolering - både ude og inde (benævnt Option C og D). Optioner indgår i tilbudsevalueringen.

Option på tilvalg af rengøring til nyt/ekstra/erstatnings- lejemål (benævnt Option E) indgår ikke i tilbudsevalueringen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om levering af rengøring - Jylland (Syd)

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90900000
90911000
90911100
90919200
98341110
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Sydjylland

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter løbende rengøringsydelse af flere forskellige lokationer/lejemål, som geografisk er placeret i og omkring Sydjylland. Lokationerne/lejemålene er indrettet forskelligt, men i langt de fleste lejemål er der både soverum, køkken og bad/toiletter. Der er medarbejdere tilstede på lokationerne/lejemålene døgnet rundt.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 1 gang med 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på vinduespolering - både ude og inde (benævnt Option C og D). Optioner indgår i tilbudsevalueringen.

Option på tilvalg af rengøring til nyt/ekstra/erstatnings- lejemål (benævnt Option E) indgår ikke i tilbudsevalueringen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om levering af rengøring - Odense/Administration/AMK

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90900000
90911000
90911100
90919200
98341110
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Odense

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter løbende rengøringsydelse af flere forskellige lokationer/lejemål, som geografisk er placeret i og omkring Odense. Lokationerne/lejemålene er indrettet forskelligt, men i langt de fleste lejemål er der både soverum, køkken og bad/toiletter. Der er medarbejdere tilstede på lokationerne/lejemålene døgnet rundt.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 1 gang med 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på vinduespolering - både ude og inde (benævnt Option C og D). Optioner indgår i tilbudsevalueringen.

Option på tilvalg af rengøring til nyt/ekstra/erstatnings- lejemål (benævnt Option E) indgår ikke i tilbudsevalueringen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om levering af rengøring - Fyn (Øst)

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90900000
90911000
90911100
90919200
98341110
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Østfyn

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter løbende rengøringsydelse af flere forskellige lokationer/lejemål, som geografisk er placeret på og omkring Østfyn. Lokationerne/lejemålene er indrettet forskelligt, men i langt de fleste lejemål er der både soverum, køkken og bad/toiletter. Der er medarbejdere tilstede på lokationerne/lejemålene døgnet rundt.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 1 gang med 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på vinduespolering - både ude og inde (benævnt Option C og D). Optioner indgår i tilbudsevalueringen.

Option på tilvalg af rengøring til nyt/ekstra/erstatnings- lejemål (benævnt Option E) indgår ikke i tilbudsevalueringen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om levering af rengøring - Fyn (Syd/Midt)

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90900000
90911000
90911100
90919200
98341110
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Syd- og Midtfyn

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter løbende rengøringsydelse af flere forskellige lokationer/lejemål, som geografisk er placeret på og omkring Syd- og Midtfyn. Lokationerne/lejemålene er indrettet forskelligt, men i langt de fleste lejemål er der både soverum, køkken og bad/toiletter. Der er medarbejdere tilstede på lokationerne/lejemålene døgnet rundt.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 1 gang med 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på vinduespolering - både ude og inde (benævnt Option C og D). Optioner indgår i tilbudsevalueringen.

Option på tilvalg af rengøring til nyt/ekstra/erstatnings- lejemål (benævnt Option E) indgår ikke i tilbudsevalueringen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Kontrakt om levering af rengøring - Fyn (Nord/Vest)

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90900000
90911000
90911100
90919200
98341110
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

 

Nord- og Vestfyn

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter løbende rengøringsydelse af flere forskellige lokationer/lejemål, som geografisk er placeret på og omkring Nord- og Vestfyn. Lokationerne/lejemålene er indrettet forskelligt, men i langt de fleste lejemål er der både soverum, køkken og bad/toiletter. Der er medarbejdere tilstede på lokationerne/lejemålene døgnet rundt.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 1 gang med 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

- Option på vinduespolering - både ude og inde (benævnt Option C og D),

- Option på rengøring af lejemålet på Ærø (benævnt Option B).

Optionerne indgår i tilbudsevalueringen.

- Option på tilvalg af rengøring til nyt/ekstra/erstatnings- lejemål (benævnt Option E) indgår dog ikke i tilbudsevalueringen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal oplyse sin samlede årsomsætning, det vil sige nettoomsætning, og sit samlede resultat i det seneste disponible regnskabsår. Tilbudsgiver skal tillige oplyse sin egenkapital for det senest disponible regnskabsår.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Det er et minimumskrav, at den samlede årsomsætning, dvs. nettoomsætningen, for det seneste regnskabsår er minimum 500 000 DKK, og at det samlede resultat for samme år er positivt (overskud).

Det er et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) for det senest disponible regnskabsår er positiv.

Som dokumentation for nettoomsætningens størrelse skal den vindende tilbudsgiver fremsende følgende afhængigt af, hvilken kategori af virksomhed, tilbudsgiver tilhører:

Hvis Tilbudsgiver er revisionspligtig:

- Hvis nettoomsætning fremgår af årsrapport: Godkendt årsrapport med revisionserklæring,

- Hvis nettoomsætning ikke fremgår af årsrapport: Revisors reviewerklæring eller revisionserklæring om nettoomsætningens størrelse.

Hvis Tilbudsgiver ikke er revisionspligtig:

- Enten godkendt årsrapport med revisionserklæring eller reviewerklæring,

- eller revisors reviewerklæring om nettoomsætningens størrelse.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference inden for de seneste 3 år.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører løbende levering af rengøring til en erhvervsvirksomhed med en eller flere lokationer, som involverer rengøring af både kontor- eller opholdsområde, toilet og køkken. Levering anses for løbende, når det sker minimum én gang om måneden i en periode på 12 måneder eller mere. Tilbudsgiver skal fremsende navne på de virksomheder, som tilbudsgiveren har leveret sammenlignelig rengøring til, samt beskrive hvorledes leveringerne lever op til kravene. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de oplyste referencer med henblik på bekræftelse af de afgivne oplysninger.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/01/2020
Tidspunkt: 00:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 10/07/2020
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/01/2020
Tidspunkt: 00:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

Efterår 2022.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: https://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/11/2019

Send til en kollega

0.197