23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
22.11.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
13.12.2019 Kl. 12:00

Addresse
https://permalink.mercell.com/118356188.aspx

Udbyder

Vejen Kommune

Rammeudbud 2020-2022 asfaltbelægninger i Vejen Kommune


Vejen Kommune

Opgavebeskrivelse De udbudte arbejder er et led i vedligeholdelsen af asfaltbelægninger på vejnettet i Vejen Kommune.
Arbejdet udbydes som rammeaftale. Rammeaftalens løbetid er fra 1. januar 2020
til 31. december 2022 med option fra bygherre om 1 års forlængelse.
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/118356188.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Annonceret 22. november 2019 10:42:01 CET
Deadline 13. december 2019 12:00:00 CET
Udbudstype Mindre danske udbud
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Udbudsform Offentlig licitation
CPV kode 45233141, 44113620, 45233139, 45233142
Myndighedstype Kommune

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmateriale https://permalink.mercell.com/118356188.aspx

Tildelings- og udvælgelseskriterier

Tildelingskriterier Laveste pris
Udvælgelseskriterier Serviceattest

Kontaktperson

Navn Michael Henning Jensen
Telefon +45 79966218
E-mail mihj@vejen.dk

Ordregiver

Navn Vejen Kommune
Adresse Nørregade 11 2.
6600 Vejen
DK
Telefon +45 79966218
Fax +45 79960511
E-mail mihj@vejen.dk
WWW http://www.vejenkom.dk/

Modtager af tilbud

Navn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud https://permalink.mercell.com/118356188.aspx

Send til en kollega

0.155