23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 182-442414
Offentliggjort
20.09.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Møbler


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Legal Basis:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
17472437
H.C. Hansens Gade 4
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Preben Svenstrup
E-mail: psv@ski.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ski.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/aca7fd25-8422-4ece-9c38-5aa96c235eea/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Indkøbscentral

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Møbler

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
39000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Staten og Kommunernes Indkøbsservice (SKI) planlægger at udbyde en rammeaftale vedrørende levering af møbler, herunder kontormøbler, mødemøbler, barmøbler og kantinemøbler benævnt 50.30 Møbler.

Udbuddet forventes gennemført som et begrænset udbud.

Rammeaftalen retter sig mod kommunale kunder, der forpligter sig til at foretage deres indkøb af standard administrative kontormøbler inden for det udbudte sortiment på rammeaftalen. Der vil dog være mulighed for, at også andre SKI-kunder kan tilslutte sig aftalen. Denne mulighed gælder ikke statslige kunder og de 5 regioner.

Nærværende forhåndsmeddelelse fremsendes med henblik på at gøre potentielle tilbudsgivere opmærksom på det kommende udbud, samt for at gøre opmærksom på, at SKI afholder teknisk dialog via platformen www.comdia.com Den tekniske dialog er netop igangsat.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39100000
39120000
39130000
39150000
39110000
31500000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører en Rammeaftale om levering af møbler og service i forbindelse med køb af møbler til standard administrative arbejdspladser. Sortimentet på Rammeaftalen forventes at omfatte skriveborde, skrivebordsstole, borde og stole til anvendelse i mødelokaler og kantiner o.lign., skærmvægge og skrivebordslamper samt et lille – frivilligt - sortiment af dialogmøbler.

Herudover forventes der også at et mindre omfang af tjenesteydelser som en del af Rammeaftalen, fx udarbejdelse af tegninger og vedligeholdelse af møbler.

 

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
18/11/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Teknisk dialog afholdes via platformen www.comdia.com SKI og leverandørerne vil have lejlighed til løbende at stille spørgsmål, besvare spørgsmål og komme med bemærkninger. SKI skal opfordre leverandørerne til at deltage i den tekniske dialog, idet leverandørerne på dette tidspunkt har mulighed for at påvirke udbuddets indhold, således det bliver så markedskonformt som muligt. SKI er dog ikke forpligtet til at imødekomme forslag og kommentarer fra den tekniske dialog.

Oplysningerne i denne meddelelse er baseret på den forventede tilrettelæggelse af udbuddet. Der kan ske ændringer i de angivne oplysninger, f.eks. i forhold til delaftaler, sortiment, offentliggørelse, procedure, volumen mv. inden udbuddet offentliggøres. For yderligere oplysninger henvises til www.ski.dk hvor de løbende orienteres om vigtige forhold samt datoer vedrørende udbuddet.

 

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/09/2019

Send til en kollega

0.132