Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245401&B=ENVIDAN
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245401&B=ENVIDAN
Udbyder
MIddelfart Spildevand A/S
Vindere
Valgt firma
(05.11.2019)
HedeDanmark
Klostermarken 12
8800 Viborg
Slamhåndtering Middelfart
MIddelfart Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
32 25 99 01
Standvejen 100
Middelfart
5500
Danmark
Kontaktperson: Henning Haar
Telefon: +45 40115454
E-mail: hha@envidan.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.middelfartspildevand.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/170064
Del II: Genstand
Slamhåndtering Middelfart
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på håndtering af slam, herunder afhentning, transport og slutdeponering af slam fra Ordregivers renseanlæg, Middelfart, Nørre Aaby og Brenderup Renseanlæg. Som led i udbuddet ønsker Ordregiver tillige tilbud på følgende optioner: — Afhentning og bortskaffelse af B-slam,
— Afhentning og bortskaffelse af C-slam,
— Forlængelse af kontrakten med 2 x 1 år.
Middelfart kommune
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på håndtering af slam, herunder afhentning, transport og slutdeponering af slam fra Ordregivers renseanlæg, Middelfart, Nørre Aaby og Brenderup Renseanlæg. Som led i udbuddet ønsker Ordregiver tillige tilbud på følgende optioner: — Afhentning og bortskaffelse af B-slam,
— Afhentning og bortskaffelse af C-slam,
— Forlængelse af kontrakten med 2 x 1 år.
Mulighed for 1*2 års forlængelse.
— Afhentning og bortskaffelse af B-slam,
— Afhentning og bortskaffelse af C-slam,
— Forlængelse af kontrakten med 2 x 1 år.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på håndtering af slam, herunder afhentning, transport og slutdeponering af slam fra Ordregivers renseanlæg, Middelfart, Nørre Aaby og Brenderup Renseanlæg.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens § 135 stk. 1 eller 3 og § 137 stk. 1, nr. 2 eller 3. er udelukket fra at deltage i udbuddet.
Som dokumentation for at Tilbudsgiver ikke er udelukket efter udbudslovens §135 og § 137, skal Tilbudsgiver med tilbuddet fremsende erklæring herom, hvilket skal ske via ESPD.
Erklæring fra Tilbudsgiver med oplysning om tilbudsgivers økonomiske nøgletal for de seneste 3 regnskabsår omfattende omsætning, resultat, balance og egenkapital.
Erklæring kan ske ved anvendelse af ESPD del IV, B, men må også fremsendes som bilag. Hvis tilbuddet afgives af et konsortium, skal oplysningerne afgives for samtlige deltagere i konsortiet, dvs. der skal udfyldes et ESPD dokument for samtlige deltagere i konsortiet. Ordregiver forbeholder sig ret til efterfølgende at rekvirere regnskaber.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
— Tilbuddet skal indeholder følgende dokumentation for tilbudsgivers økonomiske egnethed:
— Erklæring fra Tilbudsgiver med oplysning om tilbudsgivers økonomiske nøgletal for de seneste 3 regnskabsår omfattende omsætning, resultat, balance, egenkapital samt ansvarsforsikring.
Erklæring kan ske ved anvendelse af ESPD, men må også fremsendes som bilag. Hvis tilbuddet afgives af et konsortium, skal oplysningerne afgives for samtlige deltagere i konsortiet, dvs. der skal udfyldes et ESPD dokument for samtlige deltagere i konsortiet.
Egenkapital på minimum 500 000 DKK i seneste regnskabsår.
Entreprenøren skal medsende en referenceliste inkl. dokumentation for at have løst tilsvarende opgaver af stor kompleksitet, hvilket måles i den mængde, som entreprenøren håndterer pt. på tilsvarende opgaver samt hvilke mængder, der er håndteret gennem de sidste 5 år.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk-fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
Middelfart Spildevand’s krav til entreprenøren vil være, at denne inden for de seneste 3 år har håndteret mere end 10 000 tons/år restprodukt under »Slambekendtgørelsen« for en kommunal forsyningsvirksomhed, samt inden for det seneste år har løst minimum én opgave fra en kunde med en tonnage over 5 000 tons. Desuden miljøgodkendelser for entreprenørens eventuelle omlastningspladser.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
VIborg
Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk