Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=241441&B=DRI
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=241441&B=DRI
Udbyder
Næstved Fjernvarme A.m.b.A
Vindere
Valgt leverandør
(08.11.2019)
Gemina Termix A/S
Navervej 15-17
7451 Sunds
Rammeaftale - Levering af fjernvarmeunits for Næstved Fjernvarme A.m.b.A
Næstved Fjernvarme A.m.b.A
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
69995713
Maglemølle 62
Næstved
4700
Danmark
Kontaktperson: Arne Ulstrup
E-mail: au@naestvedfjernvarme.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.naestvedfjernvarme.dk/
33748922
Algade 43, 3
ROSKILDE
4000
Danmark
Kontaktperson: Jesper Jøns Rømer
Telefon: +45 41762249
E-mail: jjr@damgaard-ri.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://damgaard-ri.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale - Levering af fjernvarmeunits for Næstved Fjernvarme A.m.b.A.
Nærværende udbud omhandler indgåelse af rammeaftale på levering af fjernvarmeunits til boliger for Næstved Fjernvarme A.m.b.A. Leverancen af fjernvarmeunits estimeres til ca. 200 årligt. Rammeaftalens løbetid angives til 1 år med mulig forlængelse om til 8 år.
Næstved
Nærværende udbud omhandler indgåelse af rammeaftale på levering af fjernvarmeunits til boliger for Næstved Fjernvarme A.m.b.A. Leverancen af fjernvarmeunits estimeres til ca. 200 årligt. Rammeaftalens løbetid angives til 1 år med mulig forlængelse op til 8 år.
Kontrakten har en varighed på 1 år. Herefter vil der være mulighed for forlængelse af kontrakten på 1 år. Dette er mulighed på til 7 gange, således kontrakten løber maksimalt i 8 år. Yderligere information om forlængelse er angivet i udbudsmaterialet.
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Der kræves sikkerhedsstillelse og garantier i henhold til udbudsdokumenterne.
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøger bedes oplyse om de vil være villige til ikke at anvende grossist i forbindelse med nærværende rammeaftale. Ansøger bedes angive dette i en separat vedlagt erklæring. Erklæringen indgår ikke i evalueringen og udvælgelsen af de prækvalificerede, men udelukkende som supplerende information.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk