Fakta om udbudet
Udbyder
Tønder Spildevand A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter for 4 rådgivere i Højer Kloaksanering
Tønder Spildevand A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
32065813
Håndværkervej 4
Bredebro
6262
Danmark
Kontaktperson: Bjarne Damgaard Petersen
Telefon: +45 88437543
E-mail: bdp@tonfor.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/99601767.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.toender-forsyning.dk/KONTAKT.aspx
Del II: Genstand
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter for 4 rådgivere i Højer Kloaksanering
I forbindelse med byfornyelse i Højer skal der foretages kloaksanering i Højer. Nærværende udbud omhandler rådgiverydelser i forbindelse hermed. Kloaksaneringen skal foregå ved dels kloakseparering og dels ved semiseparering. Rådgiveren skal foretage projektering som skal munde ud i 4 entreprenørudbud: 1 for etablering af et regnvandsbassin ved A. R. Kjærbysvej, 1 for etablering af regnvandsledning i Kirkegårdsgade og Ved Gamle Dige, 1 for strømperenoveringer og 1 for den øvrige kloaksanering i Højer. Entreprenørudbuddene skal varetages på forskellige tidspunkter.
Byfornyelse i Højer varetages af Tøndermarsk Initiativet. Det skal forventes, at der skal samarbejdes med Tøndermarsk Initiativet og dennes rådgiver omkring regnvandsbassinet ved A. R. Kjærbysvej samt om LAR-løsninger i de semiseparerede områder.
Højer
Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud jf. bekendtgørelse om fremgangsmåderne for indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester (Bekendtgørelse 1624 af 15.12.2015).
Udbuddet gennemføres i 2 faser: 1 prækvalifikationsfase og 1 tilbudsfase.
Udbuddet gennemføres med følgende hovedaktiviteter:
1) Anmodning om prækvalifikation;
2) 4 virksomheder prækvalificeres;
3) De prækvalificerede virksomheder afgiver tilbud;
4) Bedømmelsesudvalget evaluerer tilbuddene;
5) Én af virksomhederne tildeles rådgiverkontrakten.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Tilbuds fase for 4 rådgivere Højer Kloaksanering
Parallelvej 2
Kongens Lyngby
2800
Danmark
Telefon: +45 56400000
Fax: +45 45972212
NUTS-kode: DK02
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk