Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Spørgsmål
Addresse
Bisgaard|Ejsing ApS
Rosenkrantzgade 23, 4. sal
8000 Aarhus
Kontaktperson: Lisa Gedsø Askanius
Telefon: +45 51517575
E-mail: lisa@bisgaardejsing.dk
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.rib-software.dk
Udbyder
Varde Kommune
Vindere
Valgt totalrådgiverteam
(08.01.2019)
RUM med Green Sustainable Landscape, Gregersen & Olsson samt Consel
Totalrådgivning vedrørende nyt demenscenter i Ølgod
Varde Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Bytoften 2
Varde
6800
Danmark
Kontaktperson: Brian Skytte Laursen
E-mail: brsl@varde.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vardekommune.dk/
37875538
Rosenkrantzgade 23, 4. sal
Aarhus
8000
Danmark
Kontaktperson: Lisa Gedsø Askanius
Telefon: +45 51517575
E-mail: lisa@bisgaardejsing.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bisgaardejsing.dk
Del II: Genstand
Begrænset udbud af Totalrådgivning vedrørende nyt demenscenter i Ølgod
I Ølgod skal der etableres plejecenter med 32 plejeboliger og tilhørende servicearealer til svært demensramte.
Boligarealet udgør ca. 2 560 m2 og servicearealet udgør ca. 400 m2. I servicearealet skal der blandt andet etableres personalerum, aktivitetsrum og faciliteter til minimum 6 daghjemspladser.
I projektet skal der i videst mulige omfang indarbejdes udemiliøer som understøtter fysisk aktivitet og udeliv, hvor borgere med demens, pårørende og medarbejdere kan færdes trygt i de grønne områder.
Herudover ønskes der indarbejdet velfærdsteknologiske løsninger som eksempelvis sensorgulve og løsninger der sikre en naturlig døgnrytmebelysning i boliger og servicearealer.
Opgaven skal projekteres til offentlige fagentrepriseudbud efter Udbudsloven. Opgaven gennemføres indenfor almenboliglovgivningens rammer.
Ølgod, Varde.
Der ønskes indkøbt totalrådgiverydelser herunder arkitekt-, landskab-, og ingeniørydelser i henhold til udbudsmaterialet.
Ordregiver vil ved udvælgelsen vurdere, hvilke ansøgere, der gennem de fremsendte referencer, har dokumenteret de mest relevante referencer i forhold til den udbudte opgave.
"Relevante referencer" forstås af ordregiver som værende referencer, der er sammenlignelige med den udbudte opgave i art og omfang, herunder særligt referencer vedrørende totalrådgivning af demensvenlige boliger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Oplysninger om kontraktudførelsesvilkår, betingelser for ABR89 mv. fremgår af udbudsmaterialet, herunder projektbeskrivelsen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet kan søges frem via https://www.rib-software.dk/ udbudsnummer TN168079, hvor der henvises til udbudsbetingelserne for nærmere oplysninger om proceduren for afgivelse af tilbud. Eventuelle spørgsmål vedrørende udbuddet skal fremsendes via udbudsportalens (RIB) spørgsmål-/svar modul. Spørgsmål vil ligeledes blive besvaret via udbudsportalens spørgsmål-/svar modul, efterhånden som spørgsmålene indløber.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 4171500
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk