Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/88128287.aspx
Udbyder
Fors Affald Holbæk A/S
Opdateringer
Ordregiver er efter tildelingen af kontrakten blevet opmærksom på visse uhensigtsmæssigheder i det udbudte materiale, herunder en mangelfuld beskrivelse af evalueringsmetoden særligt i forhold til evalueringen af de sideordnede tilbud, og hvordan de enkelte sideordnede tilbud skal vurderes i forhold til hinanden.
Ordregiver vil gerne takke for de indkomne tilbud og beklage ulejligheden og agter snarest at genudbyde opgaven med færrest mulige rettelser udover dem, som de her konstaterede uhensigtsmæssigheder giver anledning til.
Affaldsindsamling i Holbæk Kommune
Fors Affald Holbæk A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
33033192
Tåstrup Møllevej 5
Holbæk
4300
Danmark
Kontaktperson: Rasmus Wagner
E-mail: rwa@fors.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/88128287.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fors.dk/
Del II: Genstand
Affaldsindsamling i Holbæk Kommune
Fors Affald Holbæk A/S udbyder indsamling og transport af affald (dagrenovation og genbrugsmaterialer) fra samtlige boliger, haveboliger og fritidshuse, der er tilmeldt indsamlingsordningen i Holbæk Kommune.
Tryk her https://permalink.mercell.com/88128287.aspx
Holbæk Kommune
Renovatør skal levere korrekt ydelse i henhold til nærværende Kontrakt, herunder:
— Indsamling og transport af bio/rest-affald og genanvendelige materialer for Fors A/S,
— Varetage korrekt indsamling og transport af affald af alle fraktioner fra alle tilmeldte ejendomme,
— Levere indsamlingsmateriel til indsamling, eventuel omlastning og transport af affald,
— Levere affald til modtageanlæg for de respektive fraktioner,
— Registrere samtlige tømninger og afvigelser.
Som beskrevet i Udbudsbetingelserne skal der afgives 3 sideordnede bud på følgende køretøjer:
1) Køretøjer baseret på 100% dieseldrift;
2) Køretøjer baseret på dieseldrift og med el-hybriddrift af komprimator og lift;
3) Køretøjer baseret på diseldrift og udstyret med vejeceller til vejning af rest- og biobeholder.
Op til 2 forlængelser på i alt ikke mere end 2 år.
I tilbudslisten er der angivet følgende optioner:
- Udlevering af informationsmateriale i postkasse,
- Udlevering af poser til bioaffald,
- Indsamlingsordning til pap,
- Indsamlingsordning til haveaffald,
- Indsamlingsordning til tekstiler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk